hoho

Bestämde mig just för att börja använda min blogg igen.. men fattar inte spec av den här sidan, egentligen! Men min käre vän elin ska få hjälpa mig med det! :)


Well well, igår bärsade vi, men det var en jävla kass kväll måste jag säga! Så istället för att slösa tid och energi på all skit så gick jag till elin när hon jobbade och käkade en tallrik med fil och snackade skit, det var betydligt mycket trevligare... och så lyxade jag med en taxi hem sen, ganska soft :)


Imorron 8.20 börjar skolan igen. Att jag ska ta mig upp kl 07 finns ju inte på världskartan, men förhoppningsvis ringer min bejb från jobbet och väcker mig! ;P
Känns på ett sätt ASDRYGT att börja igen, men på ett sätt känns det skönt.. skulle behöva få lite rutin på livet! Och så är det ju faktiskt "bara" 10 månader till studenten, haha!


pusssn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0