first day

Första dagen i skolan idag, en riktig mjukstart blev det! Trots mitt extremt dryga schema så försöker jag ändå tagga till.. Sen efter skolan blev det nästan 5½ timmars jobb också, känns bra med lite pengar som rullar in. + att jag fått 2 lördagar uppskrivna, vilket betyder 184kr/timmen, vilket inte är helt fel ;) dock har jag en stängning som jag gruvar mig lite för, det var ett tag sen sist, men de ska nog gå bra! Och om jag inte räknat helt fel så har jag typ jobbat 38 timmar den här månaden också, men dom pengarna ska jag ha när jag och elin far till gävle!! ;P


Ne nu ska jag tvätta bort sminket, sen ringa joskän sen ska jag försöka sova!
Hade egentligen velat börja se mina One Tree Hill avsnitt som jag köpte idag, men då vet jag att jag kommer ligga vaken hela natten bara för att det är så sjukt bra serie.. så det får bli en annan kväll!

Gonattt!!!


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0