influensa

Jaha, då var det min tur då. Idag är ingen rolig dag alls. Kunde knappt sova inatt och vaknade tidigt imorse och grinade av smärta i huvud och kropp, lyckades somna om några timmar och vaknade ännu en gång av lite gråtande. Jag har grinat typ 5ggr idag, väldigt mesigt men så ont gör det verkligen. Sen blir jag alltid deprimerad när jag blir sjuk, allt känns meningslöst.

Lever på alvedon, men tyvärr hjälper det inte så mycket, ringde sjukvårdsrådgivningen och fick som tips att testa variera värktabletter, men imorgon ska jag ringa vårdcentralen och tvinga dom att skriva ut något starkare. Börjar nämligen få hosta nu också och med den här huvudvärken är det ingen lek. Om dom vägrar skriva ut nått tänker jag klänga fast mig runt läkarens ben och grina tills jag får min vilja igenom.

Aja, borde sova nu, gruvar mig inför natten och framförallt för morgondagen, tröttsamt.. och ja, jag tycker extremt synd om mig själv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0